Výkaz vyplnil:
Mgr. Martin Vrbický
IČ organizace:
70998540
Název organizace:
Základní škola Trhový Štěpánov, příspěvková organizace
Ředitel/ka (Statutární zástupce):
Mgr. Květa Kuželová
Adresa:
Sokolská
Místo:
Trhový Štěpánov
PSČ:
25763
Kraj:
Středočeský kraj
Zřizovatel:
Obec
1) Má vaše škola písemně vytvořený vlastní preventivní program školy?
Ano
2) Na základě čeho je preventivní program školy vypracováván?
- Profesního citu (intuice)
- Analýzy aktuální situace školy
- Sledování výskytu rizikového chování na škole v uplynulém školním roce
- Evaluací (zhodnocení) jednotlivých realizovaných aktivit v uplynulém školním roce
Doplňující text: Různé metodické vyhlášky a doporučení MŠMT a jiných odborných institucí
3) Identifikovali jste při přípravě preventivního programu školy nějaké specifické rizikové faktory vaší školy?
Ne
4) Stanovuje preventivní program školy cíle, které jsou konkrétní, měřitelné, dosažitelné, realistické a časově ohraničené?
Ne
5) Jací další specialisté, mimo školního metodika prevence, působí přímo na vaší škole:
- Výchovný poradce
- Školní speciální pedagog
- Asistent pedagoga
6) Kolik vyučovacích hodin je za měsíc věnováno třídnickým hodinám v jedné třídě (průměrně za celou školu)?
2
7) Jaká témata převažují při třídnických hodinách na vaší škole?
- Řešení provozních záležitostí (kontrola omluvenek, sdělování informací ze strany školy)
- Práce se vztahy ve třídě (otevřená diskuse o vztazích, řešení problémů mezi žáky)
Počet tříd | Počet žáků | |
---|---|---|
MŠ – děti předškolního věku | 0 | 0 |
1. ročník ZŠ | 1 | 19 |
2. ročník ZŠ | 1 | 22 |
3. ročník ZŠ | 1 | 27 |
4. ročník ZŠ | 1 | 24 |
5. ročník ZŠ | 1 | 16 |
6. ročník ZŠ / prima | 1 | 20 |
7. ročník ZŠ / sekunda | 1 | 23 |
8. ročník ZŠ / tercie | 1 | 21 |
9. ročník ZŠ / kvarta | 1 | 22 |
10. ročník ZŠ (pro ZŠ praktické) | 0 | 0 |
1. ročník SŠ / kvinta | 0 | 0 |
2. ročník SŠ / sexta | 0 | 0 |
3. ročník SŠ / septima | 0 | 0 |
4. ročník SŠ / oktáva | 0 | 0 |
další případné ročníky (VOŠ, atd.) | 0 | 0 |
9) Uveďte celkový počet omluvených hodin všech žáků školy za daný školní rok:
20578
1) Kolik let celkem Vy osobně vykonáváte funkci školního metodika prevence?
19
2) Zastáváte Vy osobně na vaší škole, mimo školního metodika prevence, také nějaké další funkce?
- Ano, třídní učitel/ka
3) Máte ukončené akreditované studium k výkonu specializovaných činností pro školní metodiky prevence podle § 9 vyhlášky č. 317/2005 Sb.?
Ne
4) Poskytuje Vám škola za výkon funkce školního metodika prevence nějaké finanční ohodnocení?
Ne
5) Absolvoval/a jste v posledních třech letech nějaké akreditované vzdělávací kurzy, semináře, konference či výcviky k tématu primární prevence rizikového chování (kromě specializačního studia)?
Ano, v celkovém rozsahu od 17 do 40 hodin
6) Máte jako školní metodik prevence externí odbornou supervizi?
Ne, ale mám o ni zájem
Počet hodin | |
---|---|
Koordinace tvorby preventivního programu školy a jeho evaluace | 2 |
Osobní participace na realizaci preventivních aktivit školy (podílení se na přímé práci se žáky při preventivních aktivitách) | 1 |
Metodické vedení pedagogických pracovníků školy v oblasti prevence rizikového chování. | 1 |
Individuální práce s žáky (včetně práce s malými skupinami žáků) s potenciálem k rozvoji rizikového chování | 0 |
Zajišťování spolupráce školy s orgány státní správy a samosprávy, policií, orgány sociálně-právní ochrany dětí, nestátními organizacemi působícími v oblasti prevence atd. | 2 |
Vedení písemných záznamů všeho druhu | 2 |
Komunikace se zákonnými zástupci (rodiči) | 0 |
Účast na pracovních seminářích kraje, obce, PPP atd., setkávání se za účelem metodického vedení ze strany pedagogicko-psychologické poradny | 1 |
Vzdělávání a rozvoj v oblasti primární prevence rizikového chování | 2 |
8) Stručně uveďte, co byste aktuálně nejvíce potřeboval/a ke zvýšení kvality vaší práce při vykonávání funkce školního metodika prevence:
Větší zájem dětí a vidět, že snaha metodika prevence přináší výraznější odezvu a efekt. Přijde mi, že děti (a asi také rodiče) berou preventivní činnost a různé preventivní aktivity jako další nutnou část výuky, kterou musí splnit.
MŠ – děti... | 1. ročník ZŠ | 2. ročník ZŠ | 3. ročník ZŠ | 4. ročník ZŠ | 5. ročník ZŠ | 6. r. ZŠ / prima | 7. r. ZŠ / sekunda | 8. r. ZŠ / tercie | 9. r. ZŠ / kvarta | 10. ročník ZŠ... | 1. r. SŠ / kvinta | 2. r. SŠ / sexta | 3. r. SŠ / septima | 4. r. SŠ / oktáva | další... | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prevence šikany a projevů agrese | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 16 | 16 | 8 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Prevence kyberšikany | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 2 | 5 | 6 | 6 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Prevence záškoláctví | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 4 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Prevence rizikových sportů | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 1 | 1 | 1 | 5 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Prevence rizikového chování v dopravě | 0 | 5 | 4 | 2 | 13 | 4 | 2 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Prevence rasismu a xenofobie | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 5 | 6 | 7 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Prevence působení sekt a extrémistických náboženských směrů | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Prevence rizikového sexuálního chování | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 7 | 8 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Prevence užívání tabáku | 0 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 | 11 | 10 | 9 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Prevence užívání alkoholu | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 2 | 6 | 6 | 6 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Prevence užívání dalších návykových látek | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 5 | 7 | 7 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Prevence závislostního chování pro nelátkové závislosti (hazard, počítačové hry apod.) | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 7 | 12 | 6 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Prevence poruch příjmu potravy | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 6 | 6 | 6 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Prevence kriminálního chování | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 1 | 2 | 6 | 8 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
1) Název programu:
Adaptační kurz
2) Úroveň programu:
Všeobecná prevence
3) Název poskytovatele programu:
Agentura Hobit
4) Typ poskytovatele programu:
Nestátní organizace (např. nezisková organizace, zapsaný spolek, občanské sdružení, nadace)
5) Je tento preventivní program certifikovaný?
Ne
6) Jaké jsou v tomto programu hlavní formy práce:
- Zážitkový program
7) Jak byla vaše škola celkově s programem spokojena?
Velmi spokojena
8) Program byl hrazen převážně
Cílovou skupinou (žáky)
Počet tříd | Počet hodin | |
---|---|---|
MŠ – děti předškolního věku | 0 | 0 |
1. ročník ZŠ | 0 | 0 |
2. ročník ZŠ | 0 | 0 |
3. ročník ZŠ | 0 | 0 |
4. ročník ZŠ | 0 | 0 |
5. ročník ZŠ | 0 | 0 |
6. ročník ZŠ / prima | 1 | 22 |
7. ročník ZŠ / sekunda | 0 | 0 |
8. ročník ZŠ / tercie | 0 | 0 |
9. ročník ZŠ / kvarta | 0 | 0 |
10. ročník ZŠ (pro ZŠ praktické) | 0 | 0 |
1. ročník SŠ / kvinta | 0 | 0 |
2. ročník SŠ / sexta | 0 | 0 |
3. ročník SŠ / septima | 0 | 0 |
4. ročník SŠ / oktáva | 0 | 0 |
další případné ročníky (VOŠ, atd.) | 0 | 0 |
10) Zaškrtněte typy rizikového chování, na které je tento program zaměřen.
- Prevence šikany a projevů agrese
1) Název programu:
Dopravní výchova
2) Úroveň programu:
Všeobecná prevence
3) Název poskytovatele programu:
Městská policie Zruč nad Sázavou
4) Typ poskytovatele programu:
Městská policie (obecní policie)
5) Je tento preventivní program certifikovaný?
Ne
6) Jaké jsou v tomto programu hlavní formy práce:
- Přednáška, prezentace informací
- Nácvik a trénink dovedností
7) Jak byla vaše škola celkově s programem spokojena?
Velmi spokojena
8) Program byl hrazen převážně
Jinak (prosím, stručně specifikujte)
Doplňující text: Program byl zdarma
Počet tříd | Počet hodin | |
---|---|---|
MŠ – děti předškolního věku | 0 | 0 |
1. ročník ZŠ | 0 | 0 |
2. ročník ZŠ | 0 | 0 |
3. ročník ZŠ | 0 | 0 |
4. ročník ZŠ | 1 | 12 |
5. ročník ZŠ | 0 | 0 |
6. ročník ZŠ / prima | 0 | 0 |
7. ročník ZŠ / sekunda | 0 | 0 |
8. ročník ZŠ / tercie | 0 | 0 |
9. ročník ZŠ / kvarta | 0 | 0 |
10. ročník ZŠ (pro ZŠ praktické) | 0 | 0 |
1. ročník SŠ / kvinta | 0 | 0 |
2. ročník SŠ / sexta | 0 | 0 |
3. ročník SŠ / septima | 0 | 0 |
4. ročník SŠ / oktáva | 0 | 0 |
další případné ročníky (VOŠ, atd.) | 0 | 0 |
10) Zaškrtněte typy rizikového chování, na které je tento program zaměřen.
- Prevence rizikového chování v dopravě
1) Název programu:
Kyberprostor a kyberšikana
2) Úroveň programu:
Všeobecná prevence
3) Název poskytovatele programu:
Policie ČR Benešov
4) Typ poskytovatele programu:
Policie ČR
5) Je tento preventivní program certifikovaný?
Ne
6) Jaké jsou v tomto programu hlavní formy práce:
- Přednáška, prezentace informací
- Nácvik a trénink dovedností
7) Jak byla vaše škola celkově s programem spokojena?
Velmi spokojena
8) Program byl hrazen převážně
Jinak (prosím, stručně specifikujte)
Doplňující text: Program byl zdarma
Počet tříd | Počet hodin | |
---|---|---|
MŠ – děti předškolního věku | 0 | 0 |
1. ročník ZŠ | 0 | 0 |
2. ročník ZŠ | 0 | 0 |
3. ročník ZŠ | 1 | 1 |
4. ročník ZŠ | 1 | 1 |
5. ročník ZŠ | 1 | 1 |
6. ročník ZŠ / prima | 1 | 2 |
7. ročník ZŠ / sekunda | 1 | 2 |
8. ročník ZŠ / tercie | 1 | 2 |
9. ročník ZŠ / kvarta | 1 | 2 |
10. ročník ZŠ (pro ZŠ praktické) | 0 | 0 |
1. ročník SŠ / kvinta | 0 | 0 |
2. ročník SŠ / sexta | 0 | 0 |
3. ročník SŠ / septima | 0 | 0 |
4. ročník SŠ / oktáva | 0 | 0 |
další případné ročníky (VOŠ, atd.) | 0 | 0 |
10) Zaškrtněte typy rizikového chování, na které je tento program zaměřen.
- Prevence kyberšikany
1) Název programu:
Sexuální výchova
2) Úroveň programu:
Všeobecná prevence
3) Název poskytovatele programu:
MP Education, s.r.o.
4) Typ poskytovatele programu:
Komerční subjekt (např. společnost s ručním omezením)
5) Je tento preventivní program certifikovaný?
Ne
6) Jaké jsou v tomto programu hlavní formy práce:
- Přednáška, prezentace informací
- Nácvik a trénink dovedností
7) Jak byla vaše škola celkově s programem spokojena?
Velmi spokojena
8) Program byl hrazen převážně
Cílovou skupinou (žáky)
Počet tříd | Počet hodin | |
---|---|---|
MŠ – děti předškolního věku | 0 | 0 |
1. ročník ZŠ | 0 | 0 |
2. ročník ZŠ | 0 | 0 |
3. ročník ZŠ | 0 | 0 |
4. ročník ZŠ | 0 | 0 |
5. ročník ZŠ | 0 | 0 |
6. ročník ZŠ / prima | 1 | 1 |
7. ročník ZŠ / sekunda | 1 | 1 |
8. ročník ZŠ / tercie | 1 | 1 |
9. ročník ZŠ / kvarta | 0 | 0 |
10. ročník ZŠ (pro ZŠ praktické) | 0 | 0 |
1. ročník SŠ / kvinta | 0 | 0 |
2. ročník SŠ / sexta | 0 | 0 |
3. ročník SŠ / septima | 0 | 0 |
4. ročník SŠ / oktáva | 0 | 0 |
další případné ročníky (VOŠ, atd.) | 0 | 0 |
10) Zaškrtněte typy rizikového chování, na které je tento program zaměřen.
- Prevence rizikového sexuálního chování
1) Název programu:
Kouření
2) Úroveň programu:
Všeobecná prevence
3) Název poskytovatele programu:
Policie ČR
4) Typ poskytovatele programu:
Policie ČR
5) Je tento preventivní program certifikovaný?
Ne
6) Jaké jsou v tomto programu hlavní formy práce:
- Přednáška, prezentace informací
7) Jak byla vaše škola celkově s programem spokojena?
Ani nespokojena ani spokojena
8) Program byl hrazen převážně
Jinak (prosím, stručně specifikujte)
Doplňující text: Program byl zdarma
Počet tříd | Počet hodin | |
---|---|---|
MŠ – děti předškolního věku | 0 | 0 |
1. ročník ZŠ | 0 | 0 |
2. ročník ZŠ | 0 | 0 |
3. ročník ZŠ | 0 | 0 |
4. ročník ZŠ | 0 | 0 |
5. ročník ZŠ | 0 | 0 |
6. ročník ZŠ / prima | 1 | 1 |
7. ročník ZŠ / sekunda | 1 | 1 |
8. ročník ZŠ / tercie | 1 | 1 |
9. ročník ZŠ / kvarta | 1 | 1 |
10. ročník ZŠ (pro ZŠ praktické) | 0 | 0 |
1. ročník SŠ / kvinta | 0 | 0 |
2. ročník SŠ / sexta | 0 | 0 |
3. ročník SŠ / septima | 0 | 0 |
4. ročník SŠ / oktáva | 0 | 0 |
další případné ročníky (VOŠ, atd.) | 0 | 0 |
10) Zaškrtněte typy rizikového chování, na které je tento program zaměřen.
- Prevence užívání tabáku
1) Název programu:
Exkurze Okresní soud Benešov
2) Úroveň programu:
Všeobecná prevence
3) Název poskytovatele programu:
Okresní soud Benešov
4) Typ poskytovatele programu:
Jiný typ subjektu
5) Je tento preventivní program certifikovaný?
Ne
6) Jaké jsou v tomto programu hlavní formy práce:
- Návštěva výstavy či představení, exkurze
7) Jak byla vaše škola celkově s programem spokojena?
Velmi spokojena
8) Program byl hrazen převážně
Jinak (prosím, stručně specifikujte)
Doplňující text: Program byl zdarma
Počet tříd | Počet hodin | |
---|---|---|
MŠ – děti předškolního věku | 0 | 0 |
1. ročník ZŠ | 0 | 0 |
2. ročník ZŠ | 0 | 0 |
3. ročník ZŠ | 0 | 0 |
4. ročník ZŠ | 0 | 0 |
5. ročník ZŠ | 0 | 0 |
6. ročník ZŠ / prima | 0 | 0 |
7. ročník ZŠ / sekunda | 0 | 0 |
8. ročník ZŠ / tercie | 0 | 0 |
9. ročník ZŠ / kvarta | 1 | 3 |
10. ročník ZŠ (pro ZŠ praktické) | 0 | 0 |
1. ročník SŠ / kvinta | 0 | 0 |
2. ročník SŠ / sexta | 0 | 0 |
3. ročník SŠ / septima | 0 | 0 |
4. ročník SŠ / oktáva | 0 | 0 |
další případné ročníky (VOŠ, atd.) | 0 | 0 |
10) Zaškrtněte typy rizikového chování, na které je tento program zaměřen.
- Prevence kriminálního chování
1) Název programu:
Exkurze Lidice
2) Úroveň programu:
Všeobecná prevence
3) Název poskytovatele programu:
Památník Lidice
4) Typ poskytovatele programu:
Jiný typ subjektu
5) Je tento preventivní program certifikovaný?
Ne
6) Jaké jsou v tomto programu hlavní formy práce:
- Přednáška, prezentace informací
- Návštěva výstavy či představení, exkurze
- Zážitkový program
7) Jak byla vaše škola celkově s programem spokojena?
Spokojena
8) Program byl hrazen převážně
Cílovou skupinou (žáky)
Počet tříd | Počet hodin | |
---|---|---|
MŠ – děti předškolního věku | 0 | 0 |
1. ročník ZŠ | 0 | 0 |
2. ročník ZŠ | 0 | 0 |
3. ročník ZŠ | 0 | 0 |
4. ročník ZŠ | 0 | 0 |
5. ročník ZŠ | 0 | 0 |
6. ročník ZŠ / prima | 0 | 0 |
7. ročník ZŠ / sekunda | 0 | 0 |
8. ročník ZŠ / tercie | 1 | 5 |
9. ročník ZŠ / kvarta | 1 | 5 |
10. ročník ZŠ (pro ZŠ praktické) | 0 | 0 |
1. ročník SŠ / kvinta | 0 | 0 |
2. ročník SŠ / sexta | 0 | 0 |
3. ročník SŠ / septima | 0 | 0 |
4. ročník SŠ / oktáva | 0 | 0 |
další případné ročníky (VOŠ, atd.) | 0 | 0 |
10) Zaškrtněte typy rizikového chování, na které je tento program zaměřen.
- Prevence rasismu a xenofobie
1) Uveďte stručný popis aktivity (pro koho byla určena, s jakým cílem probíhala, co bylo výsledkem).
Během celého školního roku předával metodik prevence učitelům důležité informace z různých seminářů a školení, přeposílal internetové odkazy s materiály k práci s žáky ve třídě apod.
2) Odhadněte časovou dotaci věnovanou této aktivitě.
3
1) Uveďte stručný popis aktivity (pro koho byla určena, s jakým cílem probíhala, co bylo výsledkem).
Během pravidelných třídních schůzek byly rodičům a zákonným zástupcům poskytnuty informace o preventivní činnosti ve škole.
2) Odhadněte časovou dotaci věnovanou této aktivitě.
2
MŠ – děti... | 1. ročník ZŠ | 2. ročník ZŠ | 3. ročník ZŠ | 4. ročník ZŠ | 5. ročník ZŠ | 6. r. ZŠ / prima | 7. r. ZŠ / sekunda | 8. r. ZŠ / tercie | 9. r. ZŠ / kvarta | 10. ročník ZŠ... | 1. r. SŠ / kvinta | 2. r. SŠ / sexta | 3. r. SŠ / septima | 4. r. SŠ / oktáva | další... | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Špatné vztahy mezi žáky (počet případů, nikoliv počet žáků) | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 | 4 | 5 | 2 | 0 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Vyloučení určitých jedinců z kolektivu, ostrakizace (počet případů, nikoliv počet žáků) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Případy opakovaného záměrného psychického i fyzického ubližování (počet případů, nikoliv počet žáků) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Případy využití elektronických prostředků (např. mobilní telefon, sociální sítě) k opakovanému záměrnému psychickému ubližování (počet případů, nikoliv počet žáků) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Projevy rasismu a xenofobie (počet případů, nikoliv počet žáků) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Závažné přestupky vůči školnímu řádu (výskyt u počtu žáků) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Slovní či fyzické útoky na pracovníky školy (výskyt u počtu žáků) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Záškoláctví (výskyt u počtu žáků) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Podezření na skryté záškoláctví (záškoláctví s vědomím rodičů) (výskyt u počtu žáků) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Rizikové chování ve sportu, rizikové pohybové aktivity, extrémní sporty atd. (výskyt u počtu žáků) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Rizikové chování v dopravě (výskyt u počtu žáků) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Rizikové sexuální chování a nevhodné projevy sexuality (výskyt u počtu žáků) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Poruchy příjmu potravy (výskyt u počtu žáků) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Sebepoškozování a autoagrese (výskyt u počtu žáků) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kriminální chování - přestupky, provinění, trestné činy (výskyt u počtu žáků) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Zanedbávání, zneužívání či týrání dítěte (výskyt u počtu žáků) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Užívání* tabáku (výskyt u počtu žáků) *Pod termín „užívání“ zahrnujeme užití opakované i jednorázové, experimentování s látkou atd. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Užívání* alkoholu (výskyt u počtu žáků) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Užívání* konopných látek (např. marihuana, hašiš) (výskyt u počtu žáků) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Užívání* dalších návykových látek (např. extáze, pervitin atd.) (výskyt u počtu žáků) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Závislostní chování pro nelátkové závislosti (hazard, počítačové hry apod.) (výskyt u počtu žáků) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
1) Do jaké míry se Vám podařilo naplnit cíle stanovené v preventivním programu školy?
2 - stanovené cíle se spíše podařilo naplnit
2) Co se Vám během školního roku v souvislosti s prevencí rizikového chování obzvláště podařilo a díky čemu?
Některé konkrétní preventivní akce.
3) Co byste rádi v souvislosti s prevencí rizikového chování na vaší škole v příštím školním roce zlepšili či změnili?
Získat větší množství peněz na preventivní akce.